سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری

سایت اختصاصی دانشجویان پژوهشگری
دانشگاه شاهد 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانشجویان رشته پژوهشگری و آدرس myresearcher.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خبرگزاری جفتک نیوز: همانطور که همه ی همراهان جنبش جهانی جفتک می دانند رییس این جنبش فردی معلوم الحال به نام ( کلاس پیچ ) است که به خاطر اعتشاشات روز پایانی کلاس ها در لابی دانشگاه دستگیر و به نقطه نامعلومی انتقال داده شد. به گزارش روزنامه ی بین المللی پرچم داران تعطیلی مواردی که از وی به دست آمده یک دستگاه دفتر فول پاره، یک فقره خودکار و چندین قطعه بیاینه نیمه تمام بوده که پس از کشف این سلاح های خطرناک او را دستگیر کرده اند.

 

   به همین دلیل مصاحبه ای با رهبر معنوی جنبش یعنی : کاهن اعظم ، « آدام اسمیت دودر » صورت گرفت. مصاحبه را می توانید در همین بخش مطالعه بفرمایید.

 

خبرنگار جنبش: آقای کاهن خودتان را لطفا معرفی کرده و تحصیلاتتون وتعداد همسران و همه چیز رو در مورد خودتون برای هواداران جنبش توضیح بدهید!

 

- بنده از کاهنان بزرگ منطقه ی راس السرطان هستم (موسوم به بیابان های شاهد) زمانی که 5 ساله بودم به دنیا آمدم و در ده سالگی کاهن شدم و در 15 سالگی زن گرفتم و در 18 سالگی زن هفتمم رو طلاق دادم و الآن که نوزده سال دارم به عنوان رهبر معنوی جنبش در خدمت شما هستم. تحصیلات من خیلی زیاده. کلا خیلی با کلاسم

 

خبرنگار: آفرین آقای آدام اسمیت!!!! میشه بپرسم نظرتون راجع به امر خطیر تعطیلی چیه؟؟

 

من روز جمعه به دنیا اومدم. روز جمعه به کاهن خونه رفتم (یه چیزی توی مایه های مدرسه). روز جمعه به رهبری معنوی انتخاب شدم و روز جمعه هم قراره بمیرم. حتی هر هفت تا زنم رو روز جمعه طلاق دادم. در کتاب مقدس التعطیلی بعد از العید خط هفتم ، بخش دهم آمده: هرکس یک روز تعطیل کند انگار روزی را تعطیل کرده و همه ی این تعطیلی ها نزد بت بزرگ ثوابی عظیم دارد.

 

در کتاب الایام التعطیل در ذکر مزایای تعطیلی آمده است: و در تعطیلی نشانه های خوبی ست برای دانشجویان راه  مقدس یکی از این مزیت ها ماندن در خانه است و زن ستاندن از فامیل. هر کس روزی را تعطیل باشد به ازای آن روز بت بزرگ هفت زن به او می دهد.

 

این جمله کتاب مقدس در مورد خود من صدق میکنه . بنده یه روز رو تعطیل کردم و بت بزرگ هفت تا زن بهم داد. به زن ها هم هفت تا شوهر میده. (البته بت بزرگ این قول رو نداده که حتما در مورد خانم ها عملی بشه چون بت بزرگ نمیتونه این همه شوهر گیر بیاره/ واقعا این یه مورد رو بت قدرتمند هم نمیتونه انجام بده)

 

خبرنگار: آقای دودر ، لطفا در مورد عید برامون توضیح بدید

 

عید چیز بسیار چیزیه. یعنی شما باید در تمام عید چیز بگیرید و چیز بکنید. چیزهای هفت سین جنبش ما رو شما باید یاد بگیرید. مثل: 1 - چیز 2 - چیزو 3- تمچیزک 4- چیزانه 5- چیزکه 6- چیز چیز 7 چیزمون

 

خبرنگار: واقعا هفت سین (هفت چیز) عالی بود. آقای کاهن برای بچه ها بگید که برای امتداد راه جنبش باید چکار کنند.

 

برای امتداد راه جنبش اول از همه دعا کنند به درگاه بت بزرگ تعطیلی یعنی بت گشادینه (به معنای گشاینده ی روز های آدینه و تعطیل) بعد از اون دعا کنند برای سلامتی من. بعد هم دعا کنند که من ثروتمند بشم. آخرش هم هرچی میتونن غیبت کنند. به همین سادگی

 

خبرنگار: آقای کاهن میشه در مورد برنامه های آینده جفتک توضیح بفرمایید؟؟

 

برنامه خاصی نداریم. اما از اونجا که بچه ها یکی از یکی فراخ تر و دورتر تشریف دارن و عید حسابی خوردن و به این آسونی نمی تونن درس ها رو یاد بگیرن لذا قانون حمایت از جنبش رو به مجلس محترم فرستادیم تا تصویب بشه.  از اونجا که مجلس محترم عددی نیست که روی حرف جنبش ما حرف بزنه لذا از هم اکنون عید دوم را تبریک می گویم. دانشگاه تا روز 20 فروردین تعطیل رسمی است.

 

خبرنگار: آقای کاهن دودر شما نمی ترسید دستگیر بشید؟؟ این حرف شما تبعات سنگینی در پی داره.

 

همه بدانند و آگاه باشند که تا خون در رگ ماست/ کلاس پیچ رهبر ماست پس راه ما راه کلاس پیچ است پس باید به آرمان های او پایبند باشیم.الآن هم میخوام برم چای بخورم............

 

خبرنگار: بینندگان محترم با عرض پوزش باید عرض کنم که کاهن اعظم برای صرف چای به کاهن خونه تشریف بردن و گفتن اگر کسی زودتر از روز 20 فروردین به دانشگاه بیاید مورد غضب بت بزرگ قرار می گیرد.



وب سایتی متعلق به همه کسانی که دوستشان دارید. هرکس در این وب سایت سهمی دارد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, ] [ 14:27 ] [ محمد ایرانی (مدير وبسايت) ]

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبسایت متعلق به پژوهشگرانی است که می خواهند به زودی جهانی را تغییر دهند. پژوهشگر من (myresearcher) یعنی هرکسی می تواند این سایت را متعلق به خود بداند و در آن مطلب درج نماید. آزادی بیان ، دموکراسی ، لینک باکس نظرات ، خرید دامنه و سایر خدماتی که در این وبسایت ارائه می گردد فقط بخشی از تلاش های دوستان پژوهشگر است. امید است که با ارسال نظرات و همچنین درج مطالبی که از نظر شما جالب است در وب سایت ما را یاری فرمایید. طریقه ارسال مطلب فقط با نام خودتان (همه می توانند مطلب بفرستند) : به صفحه LOXBLOG.COM مراجعه فرموده سپس در قسمت نام کاربری : DOOSTANE@MYRESEARCHER و رمز عبور : DOOSTANE را مرقوم فرمایید. پس از آن مطلب را ارسال فرمایید. به همین سادگی. حداکثر 24ساعت بعد مطلب شما نمایش داده خواهد شد. محمد ایرانی (مدیریت وبسایت پژوهشگری)
امکانات وب
ورود اعضا:

قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو